کد خبر: 244360
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
بازدید 1229
انجام داوری سیزدهمین جشنواره‌ی رضوی در کانون سمنان

آثار رسیده به دبیرخانه‌ی استانی سیزدهمین جشنواره‌ی رضوی توسط کارشناسان ستادی، داوری و ارزیابی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اعضا و مربیان مراکز کانون، آثار فرهنگی، هنری و ادبی خود را در قالب هشت‌رشته‌ی فراخوان سیزدهمین جشنواره‌ی رضوی به دبیرخانه‌ی استانی این جشنواره، مستقر در اداره‌کل کانون استان ارسال کردند.
به‌گفته‌ی دبیر استانی جشنواره‌ی رضوی، داوری مرحله‌ی نخست این آثار در مراکز فرهنگی‌هنری توسط مربیانِ خودِ مراکز صورت گرفته و پس از انتخاب، آثار برتر به دبیرخانه استانی ارسال شده است.
الهه سبوحی در ادامه افزود: پس از دریافت آثار، ابتدا بر اساس نوع اثر و گروه سنی اعضا، تفکیک لازم صورت گرفت و کار داوری آغاز و سپس بخشی از آثار برگزیده‌ی مرحله‌ی استانی برای داوری در مرحله‌ی نهایی به دبیرخانه‌ی مرکزی کارگروه کودک و نوجوان رضوی به تهران ارسال شد.
سبوحی همچنین اظهار داشت: تعداد 546 اثر در هشت رشته‌ی قصه‌گویی، نشریه‌دیواری، کتاب‌سازی، معرفی‌شخصیت، شعرخوانی، مشاعره، خوش‌نویسی و نقاشی به دبیرخانه ارسال شده که بر اساس فرم‌های داوری از این مجموع باید تعداد 41 اثر به تهران ارسال می‌شد.
وی در پایان عنوان کرد: اسامی برگزیدگان مرحله‌ی استانی به‌زودی اعلام و از آنها در دهه‌ی کرامت قدردانی خواهد شد.
شایان ذکر است از هشت‌بخش رضوی تنها آثار شعرخوانی و مشاعره باقی‌مانده که کارشناسان مربوطه در حال داوری آن هستند و پس از ارزیابی نهایی، آثار برگزیده به دبیرخانه‌ی مرکزی کارگروه کودک و نوجوان رضوی ارسال خواهد شد.