کد خبر: 244509
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
بازدید 1063
بازدید مدیرکل از مراکز شهرستان دامغان

مدیرکل کانون از کارگاه‌ها و فعالیت‌های اجرایی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو دامغان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال در نشستی دوستانه با اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کرد.
به‌گفته‌ی مربی‌مسئول مرکز شماره یک دامغان، مدیرکل از کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز بازدید کرد و سپس در جمعی صمیمی پیرامون مسائل و مشکلات اعضا و مربیان به گفتگو پرداخت. اهم مطالب عنوان‌شده در این نشست عبارت بود از: کاستی‌های طرح‌های عمرانی، فضاسازی، روند اجرای فعالیت‌های مربیان پاره‌وقت و تمام‌وقت در کارگاه‌ها، اجرای فراخوان‌ها و شیوه‌نامه‌های ارسالی طبق دستورالعمل و... .
مربی‌مسئول مرکز شماره دو دامغان نیز عنوان کرد: مدیرکل در ابتدای سخنانش ضمن سپاس از زحمات همکاران در فصل تابستان و برنامه‌ریزی مناسب به‌منظور غنی‌سازی اوقات‌فراغت مخاطبان کودک و نوجوان، پیرامون روندکاری و اقدامات انجام شده در این مرکز، آمار اعضا، وضعیت عضویت، تمدیدعضویت و سایر فعالیت‌های اجرایی مربیان مطالبی بیان داشت.
فاطمه‌سادات امیرفخریان در ادامه افزود: در همین دیدار، یکی از اعضای دختر کودک مرکز لحظاتی‌چند، مدیرکل و مربیان را با اجرای تک‌نوازی تنبک، میهمان و در پایان هدیه‌ای به رسم یادگار از مدیرکل دریافت کرد.
امیرفخریان همچنین اظهار داشت: جمال در جلسه و نشستی با اعضای نوجوان گروه نمایش مرکز نیز درباره‌ی فعالیت‌های کانون، جشنواره‌ها، چگونگی کیفی‌سازی فعالیت‌ها، ارتقاء سطح کیفی نمایش‌عروسکی و صحنه‌ای و... به بحث و گفتگو پرداخت و از آنان دعوت کرد تا برای پاره‌ای از مذاکرات در یک‌روز مشخص در دفتر ایشان در محل اداره‌کل استان حضور یابند.