کد خبر: 249966
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
بازدید 1701
عصر ادبی با جلال آل‌احمد در کانون پرورش فکری سمنان

عصر ادبی با جلال، روز سه‌شنبه سوم آذرماه با حضور 25 عضو کارگاه داستان‌نویسی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در این برنامه علاوه بر  25 عضو کارگاه داستان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان به همراه والدین‌شان، مهرناز نصیری کارشناس ادبی استان، اسماعیل فتاحی، اسماعیل حاج‌علیان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی نیز شرکت داشتند.

در ابتدا، سمانه شجاعی مربی کارگاه ادبی مرکز به‌عنوان مجری برنامه متن زیبایی از جلال آل‌احمد قرائت کرد. سپس گلنسا شاهی مربی‌مسئول مرکز ضمن خوش‌آمدگویی به تمامی اعضا، والدین، مربیان و میهمانان ویژه‌ی برنامه، پیرامون ارزش قلم سخن گفت.

در ادامه اسماعیل حاج‌علیان نویسنده‌ی نام‌آشنای هم‌استانی و میهمان ویژه‌ی این برنامه، پیرامون داستان و زندگی‌نامه‌ی جلال آل‌احمد به موارد مناسبی اشاره کرد.

در این عصر ادبی، پنج نفر از اعضای کارگاه داستان نیز آثار خود را قرائت کردند و از پیشنهادت و نظرات دوستان خود و میهمان برنامه بهره بردند.

بخش دیگر این عصر ادبی با بیان خاطره‌ی زیبایی از آشنایی اسماعیل فتاحی با آثار جلال آل‌احمد همراه شده‌بود که از زبان سه‌تار با نوای گرم ایشان، حال و هوای دیگری به برنامه بخشید.

در پایان به اعضایی که آثارشان را در برنامه قرائت کردند و همچنین همه‌ی اعضای کارگاه نوشتن‌خلاق، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.