کد خبر: 250038
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
بازدید 813
سومین ستاره در کانون پرورش فکری میامی

در آستانه‌ی چهلمین روز شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) نمایشگاه «سومین ستاره»، صبح روز دوشنبه 9 آذرماه با حضور علیرضا آشوری معاون فرماندار، محمدباقر اصغری رییس شورای اسلامی، اعضای شورا، حسین صائمی‌پور رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و به نقل از ثمانه رحیمی مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی، این نمایشگاه شامل آثار اعضا در قالب نشریه‌دیواری، ساخت ماکت و کاردستی، فعالیت علمی، حدیث، نقاشی، سفال‌گری، عکاسی، معرفی‌کتاب، معرفی شخصیت و خوشنویسی با موضوع محرم است و برپایی آن از برنامه‌های شاخص مربیان در کتاب‌کار سال جاری بوده‌است.   

رحیمی عنوان کرد: مراسم افتتاح نمایشگاه با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط محمد آقایی عضو پیشکسوت کانون آغاز و به دست محمدباقر اصغری رییس شورای اسلامی افتتاح شد.

در ادامه، ایمان نوری یکی دیگر از اعضای پیشکسوت کانون میامی، به مدح و منقبت اهل‌بیت(ع) پرداخت و پس از آن میهمانان از نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است قبل از برگزاری نمایشگاه در جلسه‌ای که در محل دفتر امام‌جمعه میامی تشکیل شد با حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی‌پور در خصوص نمایشگاه سومین ستاره صحبت و مقرر شد این نمایشگاه تا پایان ماه صفر در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی دایر باشد و هماهنگی‌های لازم با مدارس برای بازدید دانش‌آموزان صورت گیرد.