کد خبر: 252820
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
بازدید 991
کانون پرورش فکری بسطام در دهه‌ی فجر

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری، وقایع انقلاب را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود بازگویی کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اعضا و مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بسطام در ایام‌الله دهه‌ی فجر با یرپایی نمایشگاه، ایستگاه نقاشی، کارسوق هنری و اجرای نمایش عروسکی یاد و خاطره‌ی روزهای انقلاب را گرامی داشتند.

اجرای نمایش عروسکی

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بسطام دوشنبه 19بهمن‌ماه در سالن شهید مفتح این شهر،  نمایش عروسکی «خروس آوازه‌خوان» را در یک سانس برای 214 نفر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی اجرا کردند.

مصورسازی شعارهای انقلاب

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بسطام در کارسوق هنری با هدایت مربیان خود به مصورسازی شعارهای انقلاب پرداختند.

جشن تولد خورشید

جشن بزرگ انقلاب با عنوان «تولد خورشید» در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بسطام برگزار شد و اعضای دختر و پسر در این جشن به اجرای برنامه‌هایی چون همخوانی سرود، روایت‌خوانی، مسابقه حضوری و قرائت داستان توسط اعضای کارگاه ادبی پرداختند.

ایستگاه نقاشی در نمازجمعه

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بسطام با همکاری ستاد اقامه نمازجمعه، روزجمعه 16 بهمن‌ماه ایستگاه نقاشی با موضوع «انقلاب و کودکان» برگزار کرد. در این ایستگاه که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و والدین آنان روبرو شده‌بود، تعداد 200 اثر نقاشی جمع‌آوری و به تمامی شرکت‌کنندگان در این برنامه، هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

گفتنی است تمامی آثار نقاشی روز پنج‌شنبه در مسیر راهپیمایی 22بهمن‌ماه در قالب نمایشگاهی مورد بازدید عموم قرار گرفت و از نفرات برتر تجلیل شد.