دیدار اعضای کانون میامی با پرستاران

مسوول و اعضای کودک مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی در سال‌روز میلاد حضرت زینب(س) به دیدار پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) این شهر رفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، ثمانه رحیمی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی از دیدار اعضای کودک در معیت علیرضا آشوری معاون فرماندار خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده در کتاب‌کار مرکز با عنوان «شاخه گلی برای تو» و هماهنگی‌های انجام‌شده با فرمانداری، در سال‌روز ولادت عقیله‌ی بنی‌هاشم(س) دیدار از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) انجام شد.  

رحیمی هدف از اجرای این برنامه را معرفی شخصیت حضرت زینب(س)، بزرگ پرستار دشت کربلا و گرامی‌داشت مقام شامخ پرستار عنوان کرد و در ادامه افزود: صبح روز یکشنبه 25 بهمن‌ماه اعضای کودک به همراه معاون فرماندار و برخی از مسوولین دستگاه‌های اجرایی به دیدار پرستاران این بیمارستان رفته و با تقدیم شاخه گلی از زحمات آنان قدردانی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کودک و مسوولین طی این برنامه با سیدحسین موسوی فرزند شهید سیدکاظم موسوی از شهدای هفتم تیر نیز دیدار و گفتگو داشتند.