کد خبر: 254802
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
بازدید 1182
حجاب فرشته‌ها در روستاهای دامغان

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری دامغان به‌همراه مسؤول کتابخانه سیار روستایی در مراسم جشن قرآن و تکلیف کودکان روستاهای قوشه، صح، دروار و تویه برنامه‌های ویژه‌ای اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مریم صرفی مسؤول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان از اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری مربیان کانونی در روستاهای تحت‌ پوشش کتابخانه سیار خبر داد.

صرفی هدف از اجرای برنامه را آشنایی بیشتر مخاطبان کودک و نوجوان با حجاب و عفاف، پرورش خلاقیت، پی بردن به مضامین قرآنی و تقویت اعتماد به نفس عنوان کرد و اظهار داشت: مربیان با حضور در روستای دروار و شرکت در مراسم جشن قرآن و تکلیف، برنامه‌های خود را با بیان حدیثی از پیامبراکرم(ص) پیرامون حجاب و  عفاف آغاز کردند و از حضرت فاطمه(س) به‌عنوان الگوی برتر حجاب نام بردند.

بیان قصه‌های قرآنی و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این‌مراسم بود. دانش‌آموزان در پایان مراسم، نشریه دیواری با موضوع حجاب را با دل‌نوشته‌های خود کامل کردند.

گفتنی است این مراسم با مشارکت کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری دامغان و مدرسه ابتدایی دروار برای دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار شده و در روزهای آینده نیز مربیان با همین موضوع در مدرسه‌های روستایی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.