کد خبر: 254998
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
بازدید 1395
بزرگ‌داشت هفته‌ی معلم در مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری

مراسم جشنی در مدارس و مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به‌مناسبت هفته‌ی معلم توسط اعضا و مربیان کانونی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، به‌مناسبت هفته‌ی معلم، جشنی برای قدردانی از معلمان روز یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه در دبستان 22 بهمن روستای هشت‌آباد با همکاری مسؤول کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری گرمسار برگزار شد.

در این مراسم که 50 دانش‌آموز دختر و پسر به‌همراه مادران خود حضور داشتند، نخست مدیر مدرسه پیرامون زندگی و شخصیت استاد شهید مطهری سخن گفت و در ادامه سرود و قرائت دکلمه در وصف معلم توسط تعدادی از دانش‌آموزان اجرا شد.

برگزاری مسابقه‌ی سیب‌خوری توسط مربی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع توسط اعضای کتابخانه سیار روستایی کانون گرمسار، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گرمسار نیز در این روز برای قدردانی از همراهی معلمان در طرح کانون و مدرسه، میهمان دبستان فرزانه این شهرستان شدند تا هم در جشن روز معلم شرکت کرده و هم از نزدیک شاهد اجرای برنامه‌های اعضای کانونی در سه بخش سرود، روایت‌خوانی و نمایش خلاق باشند.

گفتنی است اعضای این مرکز در حرکتی خودجوش به‌همراه والدین خود جشن کوچکی برای مربیان کانون پرورش فکری در مرکز فرهنگی هنری گرمسار برگزار کردند تا از تلاش مادرانه مربیان خود قدردانی کنند.

در روزهایی که با نام و یاد معلم زینت گرفته، همکاران فرهنگی، هنری و ادبی مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان به‌منظور بررسی برنامه‌های تابستان و آماده‌سازی کارگاه‌های این فصل دور هم جمع شدند تا با برنامه‌ریزی پذیرای اعضای کودک و نوجوانان باشند.

گلنسا شاهی مسؤول مرکز ضمن تأکید بر اهمیت و ارزش نقش مربیان در پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان، از آنها به‌عنوان ستاره‌های پر فروغ نام برد و با اهدای شاخه گلی از زحمات‌شان قدردانی کرد و این روز را به آنها تبریک گفت.

محبوبه حیدریان مسؤول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد با تقدیم لوح، هدیه و شاخه گلی از تمامی همکاران قدردانی کرد. اعضا و مربی کارگاه‌های نقاشی و سفال نیز برای قدردانی از حیدریان، تمام احساس خود را در قالب نقاشی و سفال پیاده کرده و آثار خلاقانه و دست‌ساز خود را به ایشان هدیه دادند.

شهناز دامغانیان مسؤول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان در ویژه‌برنامه‌ی روز معلم که با مشارکت مدرسه پسرانه نیکان در سالن مجتمع برگزار شده بود، از مدیر این مدرسه برای تعامل و همکاری طی سال تحصیلی در جمع اولیاء و دانش‌آموزان قدردانی کرد و در ادامه برای آشنایی بیشتر والدین و مخاطبان کودک به معرفی کانون پرورش فکری و برخی از فعالیت‌های آن پرداخت.