کد خبر: 257775
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
بازدید 972
اجرای طرح بوستان سلامت در شهروند

طرح بوستان سلامت با مشارکت کانون پرورش فکری و سپاه ناحیه سمنان به‌مدت 30شب در پارک شهروند این شهرستان برگزار می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، سکینه پارسا کارشناس فرهنگی کانون سمنان از اجرای طرح بوستان سلامت با مشارکت نهادهای فرهنگی، هنری و همکاری سپاه ناحیه سمنان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارائه الگوی اسلامی ایرانی، ترویج ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی، ایجاد فضای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی و گردشگری، ارتقای عزت شهروندی و مودت و دوستی در بین خانواده‌ها و ارتقای امنیت روحی و روانی افراد تا پایان مردادماه سال جاری در پارک شهروند سمنان برگزار می‌شود.

پارسا همچنین اظهار داشت: بوستان سلامت، فضایی تفریحی و با نشاط است که برخی از افراد جامعه و خانواده‌ها به دور از آسیب‌ها و معضلات فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی به منظور کسب آرامش و آسایش، اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند.

کارشناس فرهنگی کانون سمنان با اشاره به سخن مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان که رویکرد محتوایی اجرای طرح بوستان سلامت در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با آسیب‌های ماهواره‌ها و رسانه‌های صهیونیستی در حوزه‌ی خانواده و اقتصاد است، اظهار داشت: اجرای این طرح، فرصتی عمومی برای مردم ایجاد کرده تا با گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلف در مکانی مشخص بتوانند ساعاتی معنوی و سالم را سپری کنند.

پارسا در پایان تصریح کرد: مربیان کانون پرورش فکری به‌عنوان متولیان حوزه‌ی کودک و نوجوان هر شب بین ساعت 20 الی 23 با اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری از جمله قصه‌گویی، کاردستی، سفال‌گری، نقاشی، موسیقی سنتی و... در این بوستان، لحظه‌های خوش و به‌یاد ماندنی برای مخاطبان کودک و نوجوان خود رقم خواهند زد.