توجه به حفظ و پایداری جایگاه کانون زبان

چهارمین همایش مدرسان کانون زبان شعبه سمنان روز شنبه 10 مهرماه در خانه معلم این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، چهارمین همایش کارکنان و مدرسان کانون زبان استان سمنان با حضور مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری، محمد ناظری صوفی مسئول حراست، مریم فتوره‌چی سرپرست کانون زبان و جمعی از کارکنان و مدرسان کانون زبان شعبه سمنان روز شنبه 10 مهرماه در خانه معلم این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل کانون‌ پرورش ‌فکری استان سمنان، نخست ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ‌اباعبدالله‌الحسین(ع) از زحمات کارکنان و یکایک مدرسان این مجموعه قدردانی کرد و در ادامه با توجه اعتبار کانون زبان و حضور سه نسل خانواده از آموزش در این شعبه، توجه به  حفظ و پایداری جایگاه آن را خواستار شد.

جمال در این همایش با اشاره به سیستم دقیق ارتقاء مدرسان، سیستم محاسبه حقوق آنان، آزمون‌های دقیق و غیرفرمایشی، صلابت در کوتاه‌نیامدن استانداردهای ارزیابی، دقت به تمامی شئون مهارت‌های زبانی و...، همدلی و صمیمت مجموعه کانون زبان شعبه سمنان را شایسته تقدیر دانست و طرح درس قوی را راز مؤفقیت یک مدرس برشمرد.

براساس این گزارش، در این همایش پیرامون موضوعاتی مانند جذب زبان‌آموز، وظایف مسئولان این مجموعه، مدرسان و همکاران خدماتی، حذف جمعه‌های آموزشی بر اساس تقویم ترمی سال جاری، ارتباطات داخل کلاس و... نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است در پایان این همایش، مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به پیشنهاد سرپرست کانون زبان از علی قاسمیان، جواد علی‌اصغری و حسین جزء‌پناهی سه تن از مدرسان کانون زبان این شعبه به‌واسطه‌ی افزایش تعداد زبان‌آموز، برپایی کلاس‌های مستمر در تابستان و ارائه‌ی بهترین شیوه‌ی تدریس براساس متدولوژی در ترم گذشته، قدردانی کرد.