کد خبر: 261839
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
بازدید 2029
نمایشگاه حجاب در کانون آرادان

نمایشگاه حجاب و عفاف همزمان با هفته‌ی پدافند غیرعامل در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان گشایش یافت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، بیتا نشان‌شاهجویی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون آرادان از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب با مشارکت فروشگاه محصولات حجاب خبر داد و گفت: در آیین گشایش این نمایشگاه، سعید افشارنادری فرماندار و حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا امام جمعه، محسن فدایی‌باش سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آرادان و حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر تقوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار حضور داشتند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترغیب دانش‌آموزان به حجاب برترو ترویج فرهنگ حجاب، آشنایی با انواع پوشش مانند چادر و مقنعه، آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان با نقش و اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه برشمرد و کم‌توجهی به حجاب و عفاف را تسهیل‌کننده نفوذ و زمینه‌ساز تأثیر‌گذاری تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

شاهجویی در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه با استقبال والدین و دانش‌آموزان مدارس روبرو شد و در کنار این نمایشگاه، مربیان به اجرای فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، آشنایی با قرآن و حدیث، بیان واقعه کشف حجاب و مقاومت مردم ایران در مقابل آن، معرفی کتاب و... پرداختند.

گفتنی است مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار نیز با معرفی چادر به منزله‌ی پرچمی که نشانه حیات اجتماعی اسلام است و با اشاره به اینکه مسئولیت و افتخار برافراشته نگهداشتن این پرچم بر دوش بانوان مؤمن و مسلمان است، 15 عضو کودک را در کارگاه قصه‌گویی، معرفی شخصیت ، نقاشی و کاردستی با فرهنگ حجاب و عفاف آشنا کردند.