کد خبر: 261841
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
بازدید 1173
پرسش مهر در روستاهای گرمسار

مسئول کتابخانه سیار روستایی گرمسار، دانش‌آموزان مدارس روستاهای این شهرستان را به شرکت در هفدهمین فراخوان ملی پرسش مهر تشویق کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسماعیل قندالی مسئول کتابخانه سیار روستایی گرمسار، دانش‌آموزان مدارس روستاهای چشمه‌نادی، جنت‌آباد و دبستان یاسر روستای علی‌آباد را به شرکت در هفدهمین فراخوان ملی پرسش مهر تشویق کرد.

قندالی با توضیح اینکه فراخوان پرسش مهر با اهداف جلب مشارکت دانش آموزان، حساس کردن فضای فرهنگی جامعه، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه، افزایش حس مسئولیت‌پذیری در مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با روند جهانی‌شدن، علل و عوامل و پیامدهای آن، شناخت و حفظ هویت دینی و ملی و تلاش برای رفع خشونت و زمینه‌سازی برای تحقق صلح مبتنی بر عدالت و وحدت ملی، طراحی و ارائه شده‌است، از دانش‌آموزان خواست تا درخصوص موضوع خشونت و اینکه از کجا نشأت می‌گیرد بررسی و تحقیق کنند.

وی هدف از اجرای این فراخوان را پرورش روحیه پرسش‌گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی، کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه مخاطبان و ایجاد زمینه مناسب برای بازنگری و اصلاح فعالیت های جاری برشمرد.