جشن «بر بال پروانه‌ها» در کانون پرورش فکری

کودکان دارای نیازهای ویژه مرکز فراگیر کانون پرورش فکری سمنان در جشن «بر بال پروانه‌ها» در کنار دیگر هم‌سالان خود به اجرای فعالیت می‌پردازند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از برگزاری جشن «بر بال پروانه‌ها» به‌مناسبت هفته‌ی جهانی معلولان در صبح چهارشنبه 17 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان و کودکان دارای نیازهای ویژه در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری این شهرستان خبر داد و گفت: مراکز فراگیر کانون پرورش فکری، کتابخانه‌هایی هستند که کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه(معلول جسمی‌حرکتی، نابینا و ناشنوا) در کنار دیگر اعضای کانون به فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌پردازند.

وی در ادامه افزود: در این جشن، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در کنار دیگر هم‌سالان عضو کانون پرورش فکری به اجرای سرود می‌پردازند و نمایش‌هایی در این آیین‌ اجرا می‌شود.

گفتنی است جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مدیرکل بهزیستی استان، مدیر مدرسه استثنایی و فعالان حوزه‌ی خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه نیز در این آیین حضور خواهند داشت.