عضو نوجوان دامغان، قصه‌گوی راه‌یافته به جشنواره قصه‌گویی

عضو نوجوان کانون پرورش فکری دامغان از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، قصه‌گوی برگزیده راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره شناخته شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، داوری مرحله پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از بین 4هزار و 305 شرکت‌کننده در شش بخش مربیان کانون، آزاد، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نوجوانان، فراگیر و رضوی با محورهای موضوعی «آزاد با درون‌مایه آموزشی، تربیتی» و «زندگی به سبک ایرانی و اسلامی» و «رضوی» به پایان رسید و در نهایت یک گروه سه نفره داوری برگزیدگان بخش‌های مربیان کانون و آزاد و گروه دوم برگزیدگان چهار بخش دیگر را به تفکیک معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، سیدامیرعباس شاهچراغ عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان در بخش قصه‌گویان نوجوان برگزیده شناخته شد و با قصه «حلیم جان» به بخش پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

گفتنی است نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رقابت 20 مربی کانون، پنج قصه‌گوی آزاد، 10 پدربزرگ و مادربزرگ، 11 نوجوان، سه قصه‌گوی فراگیر و هشت قصه‌گوی رضوی و شرکت‌کنندگان خارجی، بهمن‌ماه سال 1395 برگزار می‌شود.