کد خبر: 266418
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
بازدید 1623
درخشش مربی ادبی کانون سمنان در فراخوان کشوری

مربی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری سمنان در مسابقه «برترین طرح‌های ادبی مکاتبه‌ای»، رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس ادبی مرکز آفرینش‌های ادبی استان سمنان از درخشش نسیبه یعقوبی، مربی بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی و همچنین کارگاه نوشتن خلاق مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در مسابقه «برترین طرح‌های ادبی مکاتبه‌ای» کانون کشور خبر داد و گفت: یعقوبی توانست با ارسال دو طرح خود با عنوان شعرسازی با عناصر طبیعت، رتبه‌ی سوم را در بخش برترین و خلاقانه‌ترین طرح‌های ادبی بخش مکاتبه‌ای کسب کند.

نصیری در ادامه افزود: این فراخوان در سال 95 با رویکرد اثربخشی بیشتر در نامه‌های مربی به عضو، بازخورد خلاقانه اثر و اجرای طرح‌های خلاق ادبی برای اعضای این بخش، به اجرا در آمد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را زمینهسازی برای بروز خلاقیت‌های فردی و گروهی میان کارشناسان و مربیان، ارتقاء سطح کیفی کار مربیان و کارشناسان در بخش مکاتبهای، تشویق مربیان بخش مکاتبه‌ای، ایجاد انگیزه، جذب و پایدارسازی اعضای مکاتبه‌ای عنوان و خاطرنشان کرد: از میان 132 طرح رسیده به دبیرخانه این مسابقه در تهران، 38 طرح به‌عنوان برترین‌های بخش مکاتبه‌ای در پاییز 95 انتخاب شد.

گفتنی است؛ مسابقه «برترین طرح‌های ادبی مکاتبه‌ای» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری، ویژه‌ی مربیان و کارشناسان ادبی، برگزار و طرح‌های برتر انتخاب شد.