کد خبر: 266444
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
بازدید 2770
استقبال دانش‌آموزان گرمساری از نمایشگاه سازه‌ها

دانش‌آموزان شهرستان گرمسار و حومه از نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضای کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری استان بازدید کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسماعیل قندالی مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار از بازدید بیش از هزار دانش‌آموز مدارس مقطع ابتدایی این شهرستان و روستاهای اطراف از نمایشگاه سازه‌ها در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار خبر داد.

قندالی در ادامه، ضمن قدردانی از مسئول و مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار در برپایی نمایشگاه و توضیح غرفه‌های آن، افزود: دانش‌آموزان مدارس آیت‌الله مدنی، فدک، امام‌ جواد(ع)، فرزانه، شمس، آوای علم شهرستان گرمسار و همچنین مدرسه امام محمدباقر(ع) روستای کهن‌آباد و دبستان یاسر(طوبی نیلوفری) روستای علی‌آباد آرادان از بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.

مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار هدف بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه را آشنایی با تکنیک‌های مختلف کاردستی، پرورش خلاقیت، تقویت مهارت‌ حرکتی و ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد به نفس و تقویت حواس، عنوان و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه و آشنایی با وقایع تاریخ انقلاب در قالب فعالیت‌های فرهنگی مانند معرفی کتاب، معرفی شخصیت، قصه‌گویی و شعرخوانی و... در بخش مسابقه حمل توپ با قاشق و بازی‌های بومی‌محلی که توسط مربی کتابخانه سیار اجرا می‌شد، شرکت فعال داشتند.

قندالی در پایان خاطرنشان کرد: مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری ایوان‌کی نیز روز بهمن‌ماه از نمایشگاه سازه‌ها در مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار بازدید و در نشستی با مربیان این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی همچنین عنوان کرد: با مساعدت مدیرکل کانون پرورش فکری استان از 12 عضو کتابخانه سیار روستایی گرمسار که در بخش مسابقات قرآنی، طراحی بادبادک، پرسش و پاسخ برگزیده‌ شدند، در مدرسه فضیلت روستای جنت‌آباد و مدرسه جمعه روستای چشمه‌نادی ایوان‌کی، تجلیل شد.