فراخوان ادبی مکاتبه‌ای، برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان فراخوان ادبی مکاتبه‌ای «بهترین شخصیت روستای من» از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون سمنان از معرفی برگزیدگان دومین فراخوان استانی ویژه اعضای بخش مکاتبه‌ای این مرکز در سال 95 خبر داد و گفت: فراخوان ادبی «بهترین شخصیت روستای من» برای اعضای کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی استان سمنان، طراحی و اجرا شد.

نصیری، هدف از اجرای این فراخوان را جذب اعضای مستعد در زمینه نوشتن، تشویق به پویایی و برقراری ارتباط سالم و هدفمند با جامعه از طریق ادبیات، عنوان و خاطرنشان کرد: تعداد 70 اثر به مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان ارسال شد که پس از داوری 9 اثر به‌عنوان برتر معرفی و هدایای برگزیدگان برای مربیان کتابخانه‌های سیار ارسال شد تا در فرصتی مناسب از آنها تجلیل شود.

کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون سمنان در ادامه افزود: تمامی آثار در چرخه پاسخگویی بخش مکاتبه‌ای قرار می‌گیرند و مربیان ادبی در این بخش، اعضای علاقمند را در زمینه بهتر و خلاقانه‌تر نوشتن راهنمایی می‌کنند.

نصیری در پایان تصریح کرد: مهدیه گودرزی، سارا مهدوی و فاطمه‌سادات معروفی اعضای کتابخانه سیار شهری سمنان به مربی‌گری نادر کامجو، ریحانه عرب، مهدیه قوشه و زینب قوشی اعضای کتابخانه سیار روستایی دامغان به مربی‌گری بهزاد منسوبی، فاطمه خوش‌آبادی، محمد دینار و مطهره ذوالفقاری اعضای کتابخانه سیار روستایی شاهرود و بسطام به مربی‌گری محسن نظارت، برگزیدگان این فراخوان ادبی شناخته شدند.