مربی کتابخانه سیار روستایی شاهرود، دانشجوی نمونه کشوری شناخته‌شد

مربی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری شاهرود و بسطام، دانشجوی نمونه کشوری در سال‌جاری انتخاب و معرفی شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، محسن نظارت، مربی کتابخانه سیار روستایی شاهرود و بسطام، دانشجوی نمونه کشوری در سال جاری انتخاب و معرفی شد.

نظارت، دانشجوی مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته مدیریت امور فرهنگی در مؤسسه آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز سمنان است و طبق ارزیابی‌های دقیق و علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری در گروه فرهنگ و هنر به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب و در آیینی با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاونان و مدیران ستادی دانشگاه، عبدالرضا مجدالدین رئیس مؤسسه، رؤسای واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی، جمعی از اساتید و دانشجویان از ایشان تجلیل شد.

امید، در بخشی از لوح تقدیر نظارت ضمن تبریک و آرزوی مؤفقیت روزافزون، عنوان کرد:

پیشرفت و آبادنی کشور و گسترش مرزهای فناوری در گرو تلاش و همت افرادی است که توانایی‌های خود را باور داشته و افکار و اندیشه‌های خود را با دانش و مهارت درآمیخته و با رویکردی کاربردی به مسائل علمی، آن را در حیطه عمل به کار می‌بندند.

گفتنی است؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی هر سال بهترین مؤسسات و مراکز آموزش علمی کاربردی و دانشجویان نمونه را انتخاب و معرفی می‌کند.