اکران فیلم‌های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی

هشت فیلم برگزیده دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 15 تا 19 اسفندماه 95 در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری سمنان اکران می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از اکران هشت فیلم برگزیده دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در سینماکانون این شهرستان خبر داد.

جمال اظهار داشت: براساس جدول برنامه نمایش آثار شرکت‌کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران،، دانش‌آموزان مدارس و همچنین دانشجویان و عموم علاقمندان به هنر پویانمایی می‌توانند روزهای 15 تا 19 اسفندماه به تماشای فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سینماکانون سمنان بنشینند.

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان هدف از برگزاری این جشنواره را فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه هدفمند آثار، کشف توانمندی‌ها و تشویق نوآمدگان عرصه پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی، گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر برشمرد.

جمال در پایان افزود: سینمای تخصصی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری سمنان، آبان‌ماه سال جاری در قالب کانون نمایش، فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاشیم تا با هدف حمایت از تولید و اکران فیلم‌های مناسب این گروه‌های سنی، سالن‌های دیگر مراکز فرهنگی‌هنری استان را تجهیز و راه‌اندازی کنیم.