کد خبر: 267777
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
بازدید 1386
آقای مدیر، اکران می‌شود

فیلم سینمایی «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقاکریمی، دهه‌ی اول اردیبهشت‌ماه در سینماکانون سمنان و شهرستان‌ها اکران می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان از اکران فیلم سینمایی «آقای مدیر» در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: این فیلم در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان، سرخه و شاهرود از دوم اردیبهشت‌ماه به‌مدت ده‌روز اکران می‌شود.

جمال در ادامه افزود: آقای مدیر داستان آموزگار یک مدرسه است که در راه سفر به مشهد مقدس از دانش‌آموزانش می‌خواهد هریک نامه‌ای برای امام رضا(ع) بنویسند تا او این نامه‌ها را به مشهد ببرد؛ اما در نهایت به‌دلیل ایجاد مشکلی نمی‌تواند به مشهد برود و تمام نامه‌ها را به بچه‌ها بازمی‌گرداند به جز نامه‌ای که روی آن نام کسی نوشته نشده‌است.

گفتنی است؛ این اثر بلند سینمایی را حسن آقاکریمی با رویکرد تربیتی براساس فیلمنامه‌ی غلامرضا حیدرنژاد کارگردانی کرده و قربان نجفی و معصومه بافنده به‌عنوان بازیگران اصلی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان این فیلم براساس طرحی با عنوان «نامه‌ای برای او» نوشته شده‌ و «مرتضی گودرزی» مدیریت تولید این اثر سینمایی و مدیریت امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته‌است.