پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پیامی، روز روابط‌عمومی و ارتباطات را تبریک گفت

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان اظهار داشت: روابط‌عمومی به‌عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی، نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت‌ها‌ و افزایش‌ بهره‌وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

وی در ادامه افزود: امروزه روابط‌عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه و سازمان‌ها و نهادهاست و اهمیت و ضرورت روابط‌عمومی، هنر مردم‌داری، معرفی‌کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار است.

جمال در پایان تصریح کرد: بیست‌وهفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را صمیمانه به تمامی تلاشگران صدیق و سخت‌کوش حوزه‌ی روابط‌عمومی کشور به‌ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کانون پرورش فکری تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت‌آفرین آرزوی توفیق روزافزون دارم.