کد خبر: 268644
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
بازدید 726
نمایشگاه کانون‌مدرسه در حوزه‌ی شرق استان

آیین اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در مراکز فرهنگی‌هنری حوزه ی شرق استان با برپایی نمایشگاهی از آثار اعضا برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، با پایان‌یافتن طرح کانون‌مدرسه، نمایشگاهی از آثار اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری میامی، شماره یک و دو شاهرود برگزار شد.

نمایشگاه دست‌سازه‌های طرح

حمیرا طاهری مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره ذیک کانون شاهرود از آیین گشایش نمایشگاه دست‌سازه‌ها مجموعه‌ای از آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه خبر داد و گفت: در این آیین که بیش از 80  والدین، دانش‌آموز و معلمان مدارس پیوند و دهخدا حضور داشتند گزارشی از چگونگی اجرای طرح، آماری از تعداد مدارس، کلاس‌ها و دانش‌آموزان شرکت‌کننده و همچنین فعالیت‌های اجرایی ارائه شد.

طاهری در ادامه افزود: مدیر مدرسه پیوند که با چهار کلاس در این طرح، حضور فعال داشتند از اثرات مثبت طرح روی رفتار و عملکرد دانش‌آموزان خود برای سایر خانواده‌ها سخن گفت. 

در پایان از مدیران و معلمان مجری طرح قدردانی شد. 

نمایشگاه فصل آشنایی

به‌گفته‌ی صدیقه حسینی‌نژاد مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود، 120 دانش‌آموز مدرسه فاطمه‌زهرا(س) همراه با والدین، معلمان و مربیان کانون پرورش فکری، پایان فعالیت‌های طرح کانون‌مدرسه را در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «فصل آشنایی» جشن گرفتند.

نمایش فیلم «توکایی در قفس»، تقدیر از کتابخوان‌های برتر طرح، تقدیر از معلمان و مربیان، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و پذیرایی بخشی از این برنامه بود.

نمایشگاه کوچک؛ اما پرمحتوا

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی اظهار داشت: ثمره هشت‌ماهه طرح کانون‌مدرسه در نمایشگاهی با عنوان «کوچک؛ اما پرمحتوا» در معرض دید عموم قرار گرفت.

رحیمی خاطرنشان کرد: از مجموع 713  اثر اعضای کودک در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی، تعداد 500 اثر به این نمایشگاه راه‌یافت.

وی در ادامه افزود: در آیین گشایش این نمایشگاه، طاهران‌پور معاون فرماندار، جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی، 80 عضو طرح کانون‌مدرسه، مدیران و معلمان مجری طرح حضور داشتند.