کد خبر: 268647
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
بازدید 756
کانون آرادان، دستگاه اجرایی برتر شناخته‌شد

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان، دستگاه‌ اجرایی برتر در غنی‌سازی اوقات فراغت شناخته‌شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و به‌ نقل از بیتا نشان‌شاهجویی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان، در جلسه‌ی تقدیر از نخبگان، فعالان و دستگاه‌های اوقات فراغت که با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد، از کانون پرورش فکری آرادان به‌عنوان پایگاه برتر در حوزه اوقات فراغت با اهدای لوح تقدیر و تندیس، قدردانی شد.

شاهجویی اظهار داشت: در این جلسه همچنین از تلاش‌های مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان به‌عنوان عضو تیم نظارت و ارزیابی اوقات فراغت این شهرستان در سال 95 تقدیر به‌عمل آمد.

براساس این گزارش، در بخشی از لوح تقدیر سعید افشارنادری فرماندار آرادان آمده‌است: امروز دیده‌ی بیدار و امیدوار جوانان به مسئولانی دوخته شده است که با شور و شعف و احساس تعهد و مسئولیت، درصدد شکوفایی نسل جوان کشور و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجدانه تلاش و کوشش نموده و در مسیر پیشرفت استان و کشور بی‌منت، گام‌های ارزنده و مؤثر برداشته‌اند.

گفتنی است؛ از مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی به‌عنوان کارشناس تیم نظارت و ارزیابی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از سوی فرمانداری شهرستان قدردانی شد.