کد خبر: 268689
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
بازدید 1143
یک صبح بهار در کانون مهدی‌شهر

نمایشگاه آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر گشایش یافت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فاطمه ربانی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر از آیین گشایش نمایشگاه آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه با حضور مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر، جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی، مدیران و معلمان مدارس و 50 عضو طرح کانون‌مدرسه در این مرکز فرهنگی‌هنری خبر داد.

ربانی اظهار داشت: در این آیین، گزارش گوتاهی از روند اجرای طرح ارائه شد و مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان درخصوص اهمیت اجرای طرح و اثرات مثبت آن سخن گفت.

جمال خاطرنشان کرد: کانون مهدی‌شهر در ارزیابی و عملکرد طرح کانون‌مدرسه حائز رتبه سوم شد و سرانه مطالعاتی اعضای آن به‌طور میانگین 24 کتاب بود.

فرماندار مهدی‌شهر، ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح، گفت: کودکان و نوجوانان امیدهای فردا و آینده‌سازان مملکت هستند و اهمیت‌دادن به آنها در واقع اهمیت‌دادن به جامعه است.

ربانی در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه شامل 484 اثر اعضای طرح‌ کانون‌مدرسه در قالب نقاشی، خوش‌نویسی، ادبی، علمی، نجوم و... است و عموم علاقمندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است پخش کلیپ از اجرای طرح کانون‌مدرسه، اجرای نمایش «گلیم‌گوش» توسط اعضای فعال کانون مهدی‌شهر، تقدیر از مدیران و معلمان مجری طرح کانون‌مدرسه از برنامه‌های این آیین بود.