فعالیت‌های کانون پرورش فکری در فرهنگ‌سازی کودکان و نوجوانان تأثیر بسزایی دارد

معاون فرماندار مهدی‌شهر در بازدید از تنها مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این شهرستان، قول مساعدت و همکاری داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، علیرضا آشوری معاون حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر پس از حضور در ضیافت افطاری که به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری برگزار شده‌بود از کارگاه‌ها و فضای داخلی بازدید و برای تعمیر و مرمت تنها کانون پرورش فکری این شهرستان، قول مساعت و همکاری داد.

آشوری، کانون پرورش فکری را از ظرفیت‌های مهم فرهنگی شهرستان مهدی‌شهر برشمرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری در واقع خاستگاه و محل اصلی رشد و بالندگی نسل فردای جامعه است و فعالیت‌های آن در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی تأثیر بسزایی در رفتارهای اجتماعی کودکان و نوجوانان خواهد داشت.

معاون فرماندار مهدی‌شهر در ادامه بازدید خود از مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان خواست تا نسبت به تأمین اعتبار سالن آمفی‌تئاتر کانون و تبدیل کاربری آن به سینماکودک در این مرکز فرهنگی‌هنری اقدامات لازم انجام شود و برای هرگونه همکاری در این‌خصوص، آمادگی خود را اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان نیز با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های بارز و شاخص مربیان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری از مسئولین خواست تا همکاری بیشتری با کانون پرورش فکری داشته باشند.

جمال همچنین تأکید کرد: تخصصی‌ترین نهاد فرهنگی، هنری و ادبی که می‌تواند به رشد فکری، روحی و معنوی اعضای کودک و نوجوان کمک کند همین مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری است و بی‌شک، کار در این حوزه، نتایج مطلوبی را برای اجتماع در آینده رقم می‌زند.

گفتنی است؛ این بازدید پس از صرف افطار با حضور 120 عضو کودک و نوجوان و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء انجام شد و علاوه بر مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان و معاون فرماندار مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی تقوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، همایون جورابلو رئیس میراث فرهنگی، یدالله مؤمنیان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمدعلی ملک‌احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان، تکتم مرادعلیان عضو شورای اسلامی شهرستان مهدی‌شهر و بهنام جهانی بخشدار شهمیرزاد حضور داشتند.