تقویت جذب زبان‌آموز، پاسخ به اعتماد مردم

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با مدرسان و کارکنان مراکز آموزشی کانون زبان در دامغان و شاهرود، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در جلسه‌ای به همراه مریم فتوره‌چی، سرپرست کانون زبان استان با مدرسان و کارکنان مراکز آموزشی کانون زبان در دامغان و شاهرود دیدار و گفت‌وگو کرد.

جمال در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مدرسان کانون زبان، آموزش زبان‌های خارجی و آشنایی زبان‌آموزان را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برشمرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در ادامه افزود: بررسی تکالیف زبان‌آموزان، ارائه و نظارت بر بحث‌های درسی، پاسخ به سؤالات آموزشی زبان‌آموزان و... موجب می‌شود تا زبان‌آموزان به مهارت‌های چهارگانه زبانی یعنی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت‌کردن دست‌یابند.

وی همچنین توسعه کانون زبان ایران را در سراسر استان، پاسخ به اعتماد مردم دانست و گفت: علاقه‌مندی خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان و نوجوانان به آموزش زبان‌های خارجی و نحوه تقویت جذب زبان‌آموز، بیان‌گر توسعه کانون زبان ایران در استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان اظهار داشت: راه‌اندازی کانون زبان در سایر شهرستان‌های استان و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله ضروریاتی است که می‌بایست همه با هم در راستای این هدف مشترک حرکت کنیم.

گفتنی است؛ سرپرست کانون زبان استان نیز در این جلسه، گزارشی از وضعیت فعلی کانون زبان در سمنان و دو شهرستان دامغان و شاهرود ارائه داد و در ادامه، مدرسان کانون زبان به بیان نظرات، پیشنهادات و برخی از مشکلات خود پرداختند.