روز میلاد امام علی(ع) در مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی روز پدر را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری استان با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی روز پدر را گرامی داشتند.

مرکز شماره‌ی یک زابل و اجرای برنامه برای دانش‌آموزان و اعضای دختر و پسر

مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک زابل با برگزاری ویژه‌برنامه‌های گوناگونی به استقبال روز پدر رفت. مربیان در نخستین گام با برپایی کارگاه معرفی وقایع و ایام، این روز را به اعضای خود معرفی کردند و در ادامه با برگزاری کارگاه معرفی شخصیت، در خصوص امیر مومنان برای اعضا صحبت کردند.

معرفی کتاب و شعرخوانی بخش دیگری از برنامه‌های این مرکز برای اعضا بود و پس از آن اعضا به اجرای نمایش خلاق پرداختند. نقاشی و کارت‌سازی بخش پایانی برنامه‌های مرکز یک زابل برای اعضا بود.

کارت‌سازی به مناسبت روز پدر در مرکز دَلگان

مربیان این مرکز فرهنگی- هنری نیز با برپایی کارگاه کارت پستال‌سازی، علاوه بر آموزش این کار زیبا، به اعضا آموختند که از این هنر برای تشکر و بزرگ‌داشت روز پدر و دیگر مناسبت‌ها به خوبی استفاده کنند.

اعضا سپس ساخته‌های خود را برای تقدیم به پدرانشان با خود به منزل بردند.

کارگاه‌های نقاشی و ادبی در مرکز شماره‌ی یک خاش

مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی دو خاش نیز پذیرای اعضای خوب خود، به مناسبت روز پدر بود و فعالیت‌های گوناگونی برای بچه‌ها اجراکرد.

اعضا ابتدا با شخصیت امام علی(ع) آشنا شدند و سپس در کارگاه ادبی، نامه‌هایی برای پدران خود نوشتند و از آنان به خاطر همه‌ی زحمت‌هایشان تشکر کردند.

حضور در کارگاه نقاشی نیز برنامه‌ی بعدی مربیان برای اعضا بود که در آن اعضا با موضوع روز پدر نقاشی کشیدند.

مرکز فرهنگی- هنری کُنارک و توزیع شربت و شیرینی

سرپرست مرکز کنارک نیز برای این مناسبت مبارک، ابتدا در کارگاه معرفی شخصیت، بخشی از شخصیت امام علی را به اعضای خود معرفی کرد و پس از آن اعضا در کارگاه نقاشی، با موضوع روز پدر هنرنمایی کردند و در پایان نقاشی‌ها را برای تقدیم به پدران خود، به خانه بردند.

بخش پایانی برنامه هم تهیه شربت و شیرینی و توزیع آن در میان عابران بود که با کمک همه‌ی بچه‌ها انجام شد.