ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی سلامت در مراکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک زابل و زَهَک و دَلگان

مراکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک زابل و زَهَک و دَلگان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی اهمیت سلامت را به اعضا یادآور شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک زابل و دَلگان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی اهمیت سلامت را به اعضا یادآور شدند.

مربیان مرکز شماره‌ی یک زابل و زهک با حضور در بیمارستان بیماری‌های خاص ویژه‌برنامه‌ای اجراکردند و لحظه‌های شادی برای کودکان بیمار آفریدند.

ابتدا کارشناس تغذیه از اهمیت خوراکی‌های مناسب در تامین سلامتی سخن گفت و پس از آن مربیان برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، معرفی کتاب و برپایی کارگاه کاردستی برای بچه‌ها اجرا کردند.

گفتنی‌است با پیگیری مربی- مسئول مرکز شماره‌ی یک زابل 2500 جلد کتاب از سوی یکی از نهادهای شهر زابل تهیه و به کتاب‌خانه‌ی این بیمارستان اهداشد.

مربیان مرکز دَلگان در حوزه‌ی بلوچستان با همکاری شبکه‌ی بهداشت شهرستان دَلگان، ابتدا آشنایی با بهداشت فردی و اجتماعی را برای بچه‌ها بیان کردند و پس از آن اعضا برخی از راه‌های مهم پیشگیری از بیماری را فراگرفتند.

در پایان یک مسابقه‌ی نقاشی برگزار شد که 10 نقاشی به عنوان اثر برتر انتخاب شد و جوایزی به برگزیدگان تعلق گرفت؛ هم‌چنین به دیگر شرکت‌کنندگان در رقابت نیز یک مسواک و خمیردندان از سوی شبکه‌ی بهداشت شهرستان اهداشد.