کد خبر: 231272
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
بازدید 918
حضور کانون فارس در نمایشگاه قرآنی عروه الوثقی

هفتمین نمایشگاه قرآنی عروه الوثقی به همت اداره کل ارشاد اسلامی فارس با رویکرد مقابله با توطئه های استکبار در قالب جنگ نرم تا چهارم مرداد ماه در باغ جنت شیراز برپاست که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز با برپایی غرفه نقاشی در این نمایشگاه فعالیت دارد.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس، احمد همتی بوشهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شیراز گفت: در دنبای پرتلاطم امروز که دشمنان بشریت بر عقاید و ایده های مسلمانان هجوم آورده اند، بهترین سنگر آیات قرآن و اهل بیت (ع) است.
وی با بیان اینکه قرآن بهترین نسخه ای است که برای درمان درد های امت اسلامی پیچیده شده است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نیز ماه مبارک رمضان که ماه نزول وحی از سوی خداوند است، نمایشگاه عروه الوثقی باهمکاری و همراهی دستگاه های مختلف استان برپا شده است.
همتی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه توانمندی های قرآنی استان فارس به نمایش گذاشته شده است و بیش از یک صد غرفه را شامل می شود، اظهار داشت: مباحثی همچون عفاف و حجاب، سبک زندگی، هنرهای قرآنی، کتابت وحی، ناشران مکتوب الکترونیکی و ایستگاه های قرآنی در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز با حضوری فعال و با برپایی غرفه ی نقاشی میزبان کودکان ونوجوانان شیرازی ست.
خاطرنشان می شوذ: هفتمین نمایشگاه قرآنی عروه الوثقی از 29 تیرماه الی 4 مرداد ماه سال جاری در باغ جنت شیراز جهت بازدید عموم علاقمندان قرآن دایر است.