راه اندازی مجدد کتابخانه سیار روستایی با جذب نیرو در شهرستان فراشبند

محسن پورزارعی با حضور در اداره کل کانون فارس و دیدار با زهرا افتخاری خواستار جذب نیرو و راه اندازی مجدد کتابخانه سیار روستایی فراشبند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، فرماندار فراشبند با اشاره به فعالیت خوب کانون در فراشبند، رضایت خانواده های روستایی را از کتابخانه سیار روستایی این شهرستان بسیار مثبت ارزیابی کرد و از مدیر کل کانون فارس خواست با تأمین نیرو بر خوشحالی کودکان و نوجوانان روستایی بیفزاید.
پورزارعی گفت: بارها در مرکز فرهنگی هنری کانون حاضر شده ام و چندین بار نیز با حضور در روستاها فعالیت کتابخانه سیار روستایی را دیده ام که مثال زدنی است. وی همچنین گفت که اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه با ارسال نامه علاقه مندی و شادی خود را از وجود کتابخانه سیار روستایی اعلام کرده و خانواده هایشان نیز از این بابت خورسند بودند.
زهرا افتخاری نیز وجود کتابخانه سیار روستایی را در فراشبند ضروری دانست و گفت: ان شاءالله با کسب مجوز از مسئولین ستادی کانون در تهران مشکل جذب نیرو را برطرف خواهیم کرد. مدیر کل کانون فارس، فعالیت برای کودک و نوجوان را وظیفه دانست و با اشاره به فعالیت های متنوع کانون در سطح استان گفت: یکی از مهم ترین رسالت های کانون ترویج فرهنگ مطالعه است و این فرهنگ باید در بین کودکان و نوجوانان مناطق محروم و روستایی نیز تقویت شود که همین موضوع، لزوم توجه بیشتر به واحدهای سیار روستایی را ثابت می کند.
کتابخانه سیار روستایی فراشبند مدت 4 ماه است که به دلیل نداشتن مربی فعالیت نمی کند.