کانون زمینه شکوفایی و بروز توانمندی های کودکان و نوجوانان را فراهم می کند

مهناز احمدی، مشاور وزیر آموزش وپرورش در هفته معلم، با حضور در اداره کل کانون فارس ومرکز فرهنگی هنری شماره 3 شیراز، با فعالیت ها و وظایف کانون آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، احمدی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به مربیان کانون گفت: به‌رغم همه‌ی سختی‌های کار و مشکلات معیشتی، این واقعیت مایه‌ی افتخار است که معلمان و مربیان، مهم‌ترین قشر اهل فرهنگ تلقی می‌شوند و بالاترین مرتبه‌ی اعتماد عمومی مردم و خانواده‌ها به آنان تعلق دارد. وی گفت: هیچ چیز با این سرمایه‌ی ارزشمند برابری نمی‌کند که از سالیان دور تا کنون، جامعه‌ی ما نسبت به صداقت و دلسوزی معلمان یا اهمیت تلاش فداکارانه‌ی آنان کمترین تردیدی به خود راه نداده و نمی‌دهد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: هرچند کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان متکفل آموزش رسمی نسل نوپای میهن نیست، اما نمی‌توان این موضوع مهم را نادیده گرفت که مسئولین و مربیان کانون به شکلی دیگر و با کیفیتی متفاوت و عمیق، خود را وقف بالیدن و پرورش نسل کودک و نوجوان کرده اند. او گفت: اگر در مدرسه آموزش‌های پایه‌ی همگانی هدف است و این آموزش‌ها در قالب‌های ساختار یافته جلوه می‌کند، کانون به همت مربیان هنرمند و خلاق خود، می‌کوشد تا به شیوه‌های متنوع و روزآمد، همواره یادگیری را برای مخاطبان لذت‌بخش کند و زمینه‌‌ی شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های کودکان و نوجوانان فراهم سازد.
احمدی قول مساعدت داد که در رابطه با سختی های کار وتغییر وضعیت استخدامی ومشکلات معیشتی مربیان توانمند کانون که با عشق وعلاقه وافر به کودکان ونوجوانان این مرز وبوم خدمت می کنند با وزیر آموزش و پرورش گفتگو کند.