دیدار مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با مدیر کل کانون فارس

روح الله ذاکرین با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس و دیدار با زهرا افتخاری، خواستار تعامل بیش از پیش کانون با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان با اشاره به عضویت مدیر عامل کانون در اتحادیه انجمن های اسلامی کشور و نقش تأثیرگذار وی در سیاست گذاری های اتحادیه، لزوم همکاری و تعامل بیشتر کانون فارس و انجمن اسلامی دانش آموزان را یادآور شد. ذاکرین گفت: در حال حاضر که کشور با هجمه ی سنگینی از تنوع تهاجم فرهنگی روبروست می طلبد تا با هم افزایی نهادهای مختلف فرهنگی، ضمن مقابله با این هجمه ها در زمینه پیشگیری نیز فعالیت های مفیدی انجام دهیم.
 مدیر کل کانون فارس نیز با اشاره به فعالیت ها و رسالت عظیم کانون گفت: ما در مجموعه کانون از فعالیت های فرهنگی مشترک برای کودک و نوجوان که از وظایف هر دو ارگان است استقبال و امیدواریم بتوانیم با توجه به قابلیت های هر دو گروه برنامه های مفید و متنوعی را اجرا کنیم. افتخاری گفت: لازم است در بحث تولید محتوا،آموزش و توانمندسازی کودک و نوجوان در راستای وظایف و غنی سازی اوقات فراعت مخاطبین با استفاده از صاحبان فن و هنر تلاش کنیم.