کد خبر: 268264
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
بازدید 912
کسب  مقام اول کشور در عرضه محصولات فرهنگی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس مقام اول کشوری را در حوزه «فروش و واریز» و «توسعه فروشگاهی» به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری با اعلام این خبر گفت: در حوزه‌ی توسعه فروش و واریز استان‌ فارس به عنوان استان‌ درجه یک موفق شد مقام نخست کشور را به خود اختصاص دهد و لوح تقدیر علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون و فریدون واحدی، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون را دریافت کرد.
به گفته افتخاری، اداره کل کانون فارس همچنین تعاملات خوبی را علاوه بر اداره کل آموزش و پرورش با سایر سازمان ها و نهادها از جمله اداره کل بهزیستی، نهاد کتابخانه های عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل زندان ها، کتابخانه اسناد ملی و خیریه های خادم گروه کودک و نوجوان داشته و در نمایشگاه های استانی و بین المللی نیز حضور فعال دارد.
مدیر کل کانون فارس گفت: در راستای ترویج فعالیت کتاب و کتابخوانی، با تعامل ادارات کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، طی برنامه ریزی های انجام شده تعداد 27104 جلد از کتاب های نشر کانون نیز در اختیار آموزش و پرورش و دانش آموزان برای مسابقات آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری قرار داده شد.