کار روابط عمومی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم فرهنگ است و هم هنر

زهرا افتخاری با ارسال پیامی، روز روابط عمومی را به کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و سایر زحمت کشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس در متن این پیام آمده است:
بی گمان کار اساسی و مهم روابط عمومی فقط وفقط گزارش نویسی وتایپ مطالب نیست.چرا که این کار از یک تایپست ساده هم بر می آید.کارشناس روابط عمومی باید به فنون نگارش و نویسندگی وظرافت های رسانه ای همچون تیتر وسوتیتر و.... مسلط باشد واین تمام داستان روابط عمومی نیست.
کار روابط عمومی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم فرهنگ است و هم هنر و رسانه در کانون، حکایت دیگری دارد. تعامل و دوستی با مراکز و مربیان زحمتکش، معرفی هنر مربیان، بهره گیری از تجارب و پژوهش های کانونی، شناسایی و معرفی چهره های کوشا وخلاق کودک ونوجوان، چشم بینا و گوش شنوای کانون همه می تواند بخشی از تلاش های این پست مهم اداری در کانون باشد.بی گمان کارهایی چون گزارش های مصور،کمک در نمایش فیلم کودکان ونوجوانان، رسیدگی به سالن های افزود.اینها همه بهانه ایست تا در طول سال ودر روز خجسته ی روابط عمومی، مساعی این کارشناسی محترم را بستاییم و برای همه ی همکارانمان در این پست شریف و در تمامی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور شکوفایی وتوفیق در انجام کارها را آرزو کنیم.