کد خبر: 266836
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
بازدید 905
همراهی کانون استان قزوین با دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی در تهران،آثار این جشنواره در استان قزوین هم به نمایش درمی آید.

در این طرح فیلم‌های سینمایی و بسته‌هایی از فیلم‌های کوتاه و بلند پویانمایی در سالن نمایش کانون استان قزوین هم به نمایش گذاشته می شود.

این سالن‌فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پنج روز برگزاری جشنواره، صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش می دهد.

دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران و 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

امسال طرح نمایش فیلم‌های مناسب برای علاقه‌مندان با عنوان «کانون نمایش» بر اساس سیاست اعلام شده کانون برای پاسخ‌گویی به نیازهای فرهنگی مخاطبان کودک و نوجوان در دستور کار قرار گرفته است.

 اجرای این طرح ملی در عین حال این امکان را فراهم کرده است که مخاطبان دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی، نیز فیلم‌های جشنواره را در سالن‌های سینمای کانون شهرهای خود در 31 استان ببینند.