ظرفیت های آموزش و پرورش در اختیار کانون قرار می گیرد

حمیدرضا شیخ الاسلام؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی نشستی با مدیرکل و جمعی از کارشناسان و مسئولین واحدهای ستادی کانون استان بر لزوم همکاری های متقابل و تاثیرگذاری مثبت کانون بر دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه مشاور جوان خود و محمدمخلصی؛ مدیرکل کانون استان قم از مرکز فرهنگی هنری شماره 9 ، مرکز کتابخانه پستی و سیار روستایی و هم چنین واحد فروش کانون استان بازدید کرده و در جریان چگونگی انجام فعالیت ها و مشکلات و کمبودهای هریک از قسمت ها قرار گرفت.
بر اساس این گزارش در جلسه ای که پس از این بازدید در دفتر مدیریت کانون استان تشکیل شد ابتدا مخلصی؛ مدیرکل کانون استان قم ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان، در خصوص اهیمت فعالیت های کانون توضیحاتی را ارائه نمود و سپس کارشناس مسئول کانون استان و هریک از مسئولین واحد های ستادی اعم از حراست، پشتیبانی، مالی، فروش و روابط عمومی به تشریح دیدگاه ها و نظرات و مشکلات واحد خود در ارتباط با اداره کل آموزش پرورش پرداخته و انتظارات خود را از این مدیرکل جدید بیان کردند.
شیخ الاسلام که مدیریت موفق در بهترین دبیرستان های استان قم را در کارنامه خود دارد در این جلسه ضمن تاکید بر جایگاه موثر کانون در قشر کودک و نوجوان تصریح کرد: در دوره ی مدیریت جدید تمام تلاشمان را می کنیم تا تمام ظرفیت های آموزش و پرورش در اختیار کانون قرار گیرد.
وی هم چنین ضمن اظهار تاسف نسبت به افزایش ساعات تلف شده در زندگی کودکان و نوجوانان امروز، اذعان داشت: ما اعتقاد داریم که با بهره گیری از توان و ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توانیم ساعات مرده و فرصت های تلف شده ی دانش اموزان را پربار کرده و در افزایش ساعات مطالعه و کسب مهارت های زندگی کودکان و نوجوانان تاثیر مثبت و پایداری ایجاد کنیم.
جلسه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با مدیرکل جدید آموزش و پرورش ظهر روز سه شنبه 26 فروردین ماه در دفتر مدیرین کانون استان قم برگزار شد.