کد خبر: 231010
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
بازدید 8656
لبخند خدا بر سر سفره ی اعضای مرکز شماره 4

جمعی از اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 4 استان به همراه مدیرکل کانون استان، کارشناسان فرهنگی و مربیان خود به مسجد مقدس جمکران رفته و ضیافت افطار خود را با عنوان « سفره ی لبخند خدا» در این مکان مقدس برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این مراسم به مناسبت سال روز تاسیس مسجد مقدس جمکران در هفدهم ماه رمضان و با هدف افزایش علاقه مندی اعضا به فعالیت های دینی و ایجاد تنوع در برگزاری مراسم افطاری انجام شد.
بر اساس این گزارش تعداد 32 نفر از اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره 4 استان قم ابتدا قصه ی علی بن مهزیار، یار امام زمان (ع) را که از کتاب «بعد از 19» انتخاب شده بود، از زبان مربی فرهنگی خود شنیدند و سپس به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند.
قرائت دسته جمعی دعای فرج، معرفی شخصیت حضرت خدیجه (س) به عنوان الگوی فرد ولایت مدار، بیان احادیثی از پیامبر اکرم(ص) در مورد این بانوی بزرگوار و بازدید از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات جمکران از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود.
«سفره ی لبخند خدا» عنوان مراسم ضیافت افطاری اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 4 استان قم بود که در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
شایان ذکر است مرکز شماره 4 کانون استان قم سال گذشته نیز مراسم افطاری خود را در محل کوه خضر نبی (ع) و در جوار آرامگاه شهدای گمنام برگزار کرده بود.