بازدید مسئولین مراکز کانون استان از پروژه ساخت مجتمع آفرینش های دینی مذهبی

مسئولین مراکز ثابت، سیار و پستی کانون استان قم با همراهی مدیرکل کانون استان و کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش از پروژه ی در حال ساخت مجتمع بین المللی آفرینش های دینی مذهبی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،طی این بازدید مسئولین مراکز کانون ستان در جریان پیشرفت مراحل ساخت و تکمیل پروژه قرار گرفته و از نزدیک از قسمت های مختلف آن بازدید کردند.
بر اساس این گزارش محمد مخلصی؛ مدیر کل کانون استان طی این بازدید ضمن تشریح مراحل ساخت درخصوص قسمت های مختلف این مجتمع و کاربری های تعیین شد ی آن توضیحاتی را به بازدیدکنندگان ارائه نمود.
با توجه به اهمیت کاربری های متنوع این مجتمع بین المللی هدف از این بازدید، آشنایی مربیان مسئول با روند پیشرفت کار و هم چنین استفاده از نظرات آنان درخصوص تعیین کاربری محوطه های مختلف مجتمع متناسب با فعالیت های کانونی عنوان شده است.
به گفته ی مدیرکل کانون استان قم در صورت تامین اعتبارات و هم چنین منابع انسانی مورد نیاز این مجتمع در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
شایان ذکر است مراحل ساخت مجتمع بین المللی آفرینش های دینی مذهبی استان قم در سال 1389 در زمینی به مساحت 12500 متر مربع و زیر بنایی به مساحت 7000 متر مربع در منطقه ی پردیسان قم آغاز شده است.