تجمع اعتراض آمیز اعضای کانون استان قم در حمایت از کودکان غزه

اعضای کودک و نوجوان مراکز 9 گانه ی کانون استان قم روز پنج شنبه در اعتراض به حملات رزیم صهیونیستی به کودکان غزه مسیر بیت حضرت امام خمینی (ره) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) را بادادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی پیموده و بیانیه ای را نیز امضا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در این راه پیمایی اعضای کانون با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی با مضامین همراهی و هم دردی با کودکان و نوجوانان ستم دیده ی غزه حملات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کرده و انزجار خود را نسبت به این فجایع غیر انسانی ابراز می کنند.
بر اساس این گزارش پس از پیمودن مسیر میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مراسم نمادین محو اسرائیل از صفحه ی روزگار و هم چنین برنامه های دیگری هم چون قرائت بیانیه و ثبت اثر انگشت کودکان و نوجوانان شرکت کننده در پای بیانیه برگزار خواهد شد.
کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم روز پنج شنبه 23 مرداد ماه با شعار «فریاد کودکان؛ هم غزه هم ایران» حمایت خود را از کودکان و نوجوانان مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کرده و با آن ها هم دردی می کنند.