کد خبر: 232297
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
بازدید 2670
آثار اعضا و مربیان کانون استان قم در مسیر زیارت امام هشتم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اعلام خبر پایان مرحله ی داوری آثار رسیده برای شرکت در جشنواره ی رضوی از ارسال مجموعه ی این آثار به دبیرخانه ی این جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، محمد مخلصی ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال اعضای کودک و نوجوان استان در جشنواره ی امسال، سطح آثار رسیده به جشنواره های رضوی را مطلوب ارزیابی کرد.
بر اساس این گزارش، اعضا و مربیان مراکز 9 گانه ی کانون استان قم در 8 بخش نقاشی، عکاسی، شعر، داستان کوتاه، خاطرات زیارت، نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی و هم چنین قصه گویی رضوی شرکت کرده و در مرحله ی استانی به رقابت پرداختند.
بر این اساس 7 اثر عکاسی، 53 اثر نقاشی، 128 شعر رضوی، 440 داستان کوتاه، 349 خاطره ی رضوی،2 اثر قصه گویی، 41 نشریه ی کاغذی و 51 نشریه ی الکترونیکی به مرحله ی استانی راه یافته و در نهایت تعداد 52 اثر در رشته های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به دبیرخانه ی جشنواره ی رضوی ارسال شده است.
گفتنی است برگزیدگان مرحله ی استانی جشنواره ی رضوی در طول ویژه برنامه های دهه کرامت که از ششم تا شانزدهم شهریورماه در کانون استان قم برگزار می شود، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.