کد خبر: 232402
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
بازدید 2738
اعضای کانون استان قم با فرهنگ ترافیک آشنا می شوند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس راهور استان قم تفاهم نامه ای را به منظور برگزاری برنامه های مشترک مرتبط با سلامت اجتماعی کودکان و نوجوانان در خصوص فرهنگ ترافیک و رعایت قانون امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ارتقای سطح دانش، نگرش و عملکرد اعضای کودک و نوجوان و هم چنین بهبود شاخص های رفتاری آنان و نیز ارتقای سطح دانش مربیان کانون درخصوص رعایت قانون و فرهنگ ترافیک از اهداف اختصاصی این همکاری است.
بر این اساس تهیه ی قالب ها و روش های متناسب با نیازهای گروه هدف، جلب مشارکت مربیان جهت دریافت آموزش های ترافیکی، برنامه ریزی جهت توسعه ی آموزش های فرهنگ ترافیکی حوزه ی کودک ونوجوان قبل وحین مدرسه و در اختیار قرار دادن تجربیات کارشناسان تخصصی این اداره کل از جمله تعهدات کانون در این تفاهم نامه ذکر شده است.
پلیس راهور فرماندهی نیروی انتظامی استان قم نیز طی این تفاهم نامه متعهد شده است تا متون آموزشی متناسب با نیازهای گروه هدف را تهیه کرده، و جلسات آموزشی را به این منظور برگزار نماید.
هم چنین تولید رسانه های دیجیتال وغیردیجیتال، آموزش راه های پیشگیری ازحوادث رانندگی برای کودکان وخانواده ها و ارائه ی مواد آموزشی مانند بروشور، نرم افزار، کتاب و پاورپوینت نیز از جمله مواردی است که از سوی پلیس راهور استان قم به اجرا در خواهد آمد.
شایان ذکر است این تفاهم نامه به مدت 9 ماه در کلیه ی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به اجرا در خواهد آمد.