برنامه های بزرگداشت هفته ملی کودک در قم آغاز شد

در پانزدهمین روز از مهرماه 93 و همزمان با آغاز هفته‌ی ملی کودک مراسم بزرگداشت روز جهانی کودک با حضور مدیرکل کانون استان قم در واحد آموزشی شاهد سوم شعبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این مراسم با شرکت کودکان دانش آموز ناحیه‌ی 3 آموزش و پرورش و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری قم ، مدیر کل امور بانوان استاندای قم و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش برگزارشد.

محمد مخلصی مدیرکل کانون استان قم و دبیر هفته‌ی ملی کودک استان با حضور خود در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته‌ی ملی کودک به تمام کودکان ایران، اعلام کرد در طول این هفته کودکان و نوجوانان استان  قم می‌توانند به رایگان به عضویت مراکز کانون در آیند.

حمید رضا دژاگام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز ضمن تبریک هفته‌ی کودک و گرامی داشت یاد و خاطره کودکان و دانش آموزان غزه گفت : در تعلیم و تربیت باید کیفیت برای همه کودکان لحاظ گردد و صلح و امنیت ، معنویت و شادی با رعایت حقوق کودکان  به صورت ویژه و با برنامه ریزی مدون مد نظر قرار گیرد.

یاد آور می شود در این مراسم که با برنامه های متنوع و شاد نیز همراه بود دو تن از دانش اموزان واحد آموزشی شاهد سوم شعبان با ارائه‌ی دکلمه ای زیبا ضمن تبریک هفته‌ی کودک حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه اعلام نمودند.

در این مراسم هم‌چنن کمک های کودکان و دانش آموزان استان قم به صورت نمادین برای کودکان غزه جمع اوری گردید.

هفته‌ی ملی کودک از  15 مهرماه آغاز گردیده و تا 21 مهرماه با شعار "شادی، دانش، آرامش " ادامه دارد.