کد خبر: 262622
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
بازدید 1579
برنامه‌های کانون استان قم در هفته کتاب و کتاب‌خوانی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با برپایی نمایشگاه‌های کتاب و برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی به استقبال هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی می‌رود.

  

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، برگزاری نشست تخصصی «نقد کتاب» ویژه‌ی مربیان مراکز کانون با حضور حمید نوایی لواسانی؛ نویسنده و پژوهشگر حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های کانون استان قم به مناسبت هفته کتاب است.

هم‌چنین نشست ادبی دوپنجره با حضور مهدی مردانی شاعر و نویسنده‌ی کتاب‌های ادبیات کودک و نوجوان روز پنج‌شنبه 27 آبان ماه با شرکت اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز کانون استان برگزار می‌شود.

نمایش فیلم‌های کانون، اهدای کتاب به مناطق حاشیه‌نشین و هم‌چنین تقدیر از فعالان حوزه‌ی کتاب و کتاب‌خوانی اعم از اعضا، مربیان و ناشران برتر حوزه‌ی کودک و نوجوان استان قم از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی به اجرا درمی‌آید.

برپایی بیش از 100 نمایشگاه از کتاب‌ها و تولیدات و سرگرمی‌های سازنده‌ی کانون در مدارس و مراز فرهنگی هنری کانون نیز از جمله برنامه‌های اصلی کانون استان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی است که تا دهه‌ی مبارک فجر ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است کتاب‌های کانون به مناسبت هفته‌ی کتاب با 25 درصد تخفیف عرضه می‌شود.