کد خبر: 266383
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
بازدید 1505
تقدیر از عضو کودک کانون استان قم در ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی

محمدمهدی خاک‌علیزاده عضو 6 ساله‌ی مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی 3 کانون استان قم در بخش نقاشی ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،نقاشی محمدمهدی خاک‌علیزاده عضو فعال مرکز شماره‌ی 3 کانون استان قم موفق به کسب رتبه‌ی شایسته‌ی تقدیر در ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون شد که با موضوع عزاداری به تصویر درآمده بود.

بر اساس این گزارش این دو سالانه‌ در چهار بخش «نقاشی»، « خوشنویسی»، «سفال‌گری » و «عکاسی» برگزار شد و در مجموع 1696 اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره رسید.
بر اساس این گزارش، بیشتر آثار یعنی 1163 اثر رسیده به بخش «نقاشی» اختصاص دارد که از میان نقاشی‌های گروه سنی 4 تا 16 سال 20 اثر به عنوان برتر و 53 اثر شایسته‌ی تقدیر شناخته شد که نقاشی عضو کانون استان قم نیز در گروه نقاشی‌های کودکان 4 تا 6 سال شایسته تقدیر اعلام شد. 

گفتنی است ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم سرزمین مادری من» برگزار شده بود.
اسامی برگزیدگان این دوسالانه نیز در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.