برنامه‌ریزی برای فصل پر شور تابستان در اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان قم

اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان قم با محوریت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری درخصوص کارگاه‌های شهریه‌ای فصل تابستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، دراین نشست ابتدا محسن ربانی؛ مدیر کل استان با اشاره به سخنان مدیر عامل کانون و سند چشم انداز 1404 مبنی بر گسترش پنج برابری مخاطبین طی سه سال آینده بر ضرورت تبلیغات مناسب، تعامل نزدیک‌تر با خانواده‌ها، برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه‌ی والدین و ارتباط بیشتر با دستگاه‌های ذی‌ربط تآکید کرد.

در ادامه موضوعاتی از قبیل تعیین میزان حق عضویت و تمدید عضویت اعضا در سال جدید و هم‌چنین مسائل مربوط به کارگاه‌های شهریه‌ای به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه با بازنگری فهرست کارگاه‌های شهریه‌ای سال گذشته کارگاه‌هایی که کمتر مورد اقبال مخاطبین قرار گرفته بود حذف شدند و کارگاه‌های جدیدی جایگزین شدند.

هم‌چنین مقرر گردید هریک از کارشناسان طرح درس‌های کارگاه‌های زیرمجموعه‌ی خود را بازنگری و یا در صورت نداشتن طرح درس اقدام به تهیه طرح نموده و تا قبل از برگزاری نشست بعدی ارائه کنند.

شایان ذکر است برپایی کارگاه‌های شهریه‌ای با هدف گسترش دایره‌ی مخاطبان، توجه به نیازهای روز و ارائه‌ی خدمات متنوع و تخصصی به صورت منسجم و ترمیک خصوصا در بازه‌ی زمانی فصل تابستان برگزار می‌شود.