استقبال مربیان کانون استان قم از نمایش آثار پویانمایی جشنواره بین المللی پویانمایی

آثار پویانمایی بخش مسابقه‌ی ایران دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران طی دو روز با حضور مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان قم به نمایش درآمد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، پس از اکران یک هفته‌ای این آثار که اسفندماه سال گذشته هم‌زمان با برگزاری جشنواره پویانمایی تهران انجام شد، کانون استان قم با هدف آشنایی مربیان مراکز با جدیدترین تولیدات پویانمایی و پیشرفت قابل توجه هنر انیمیشن کشور و هم‌چنین با توجه به پیشنهاد مدیریت امور سینمایی کانون در خصوص اکران این آثار برای مربیان،اقدام به برگزاری این برنامه کرد.

بر اساس این گزارش مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون استان قم طی دو روز متوالی در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان حاضر شده و به تماشای آثار بخش مسابقه‌ی ایران دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نشستند.

گفتنی است فعالیت انیمیشن یکی از فعالیت‌های پر رنگ و تاثیرگذار است که طی سال‌های گذشته با برگزاری کارگاه‌ها، جشنواره‌های استانی و دوره‌های آموزشی ویژه اعضا و مربیان با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده و منجر به تولید آثار قابل توجهی در سطح اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری شده است.