کد خبر: 269985
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
بازدید 2023
اکرم کشایی زیر سایه‌ی خدا نشست

اکرم کشایی؛ شاعر و نویسنده کودک و نوجوان هم‌زمان با روز ادبیات کودک و نوجوان با حضور در نشست ادبی«زیر سایه خدا» میهمان اعضای فعال ادبی کانون استان قم شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در این نشست ادبی که جمع زیادی از اعضای کارگاه‌های ادبی استان به همراه مربیان خود حضور داشتند، اکرم کشایی در خصوص نیایش و ویژگی‌های این گونه آثار در ادبیات کودک و نوجوان صحبت کرد.

بر اساس این گزارش تعدادی از اعضای کودک و نوجوان آثار نوشتاری خود را که با موضوع نیایش و خداوند بود خوانده و نقد و نظرات میهمان برنامه را در ارتباط با اثر خود شنیدند.

در ادامه شرکت‌کنندگان در این نشست ادبی صمیمانه، پس از نمایش فیلم کوتاهی در مورد زندگی مهدی آذریزدی کتاب «صبح یک روز اردیبهشتی» سروده‌ی اکرم کشایی را نقد کرده و نظرات خود را با شاعر این مجموعه در میان گذاشتند.

هم‌چنین در حاشیه‌ی این نشست، نشریه ادبی آفرینش‌های ادبی کانون استان قم با عنوان «همینطوری» که شماره‌ی اول آن منتشر شده است معرفی شد.

در پایان کاردستی اعضای مرکز شماره‌ی 7 که با استفاده تصاویر سال‌های مربوط به حضور اکرم کشایی در کانون استان قم و برگزاری کلاس‌های ادبی ساخته شده بود به عنوان هدیه به وی تقدیم شد.

«کلید، کلید، دسته کلید»، «صبح یک روز اردیبهشتی» و «گنجشک و بند رخت» از جمله کتاب‌های منتشر شده به قلم اکرم کشایی شاعر و نویسنده‌ی کودک و نوجوان است.