جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزیدگان خود را معرفی کرد

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، بیستمینجشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری در بخش استانی خود در دو حوزه شرق و غرب استان در شهرهای گلوگاه و چالوس 22 و 23 شهریوربرگزار شد.

در این جشنواره بیش از ۲۳۰ نفر قصه گو شرکت نمودند که ۱۲۸ نفرقصه گو در بخش اعضای کانون، ۴۴ نفر در بخش مربیان و ۵۲ نفر در بخش آزاد؛ قصه گو به رقابت پرداختند.

از این مجموع ۹ نفر قصه گوی برتر در این سه بخش با نظر هیات داوران انتخاب شده و اسامی آنان برای رقابت در بخش منطقه ای به دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی ارسال می شود.

بر اساس رای هیات داوران منتخبین در بخش آزاد: "مریم دلاویز"با قصه "چشم بادومی" برگزیده نوجوان: "|خشایار رستم نژاد"باقصه "حمزه پهلوون" و "مهساامیرخانلو" با قصه "پادشاه میداس وانگشتان جادویی"  برگزیده رضوی "محدثه کریمی" با قصه "دکتر رضا"بودند.

 در بخش برگزیده  مربیان کانونی نیز به ترتیب:  "ربابه هاشمی" با قصه "ماه بانو"-"سمیه حسن پور"باقصه "دوچشمی"- "سکینه فرمانی" باقصه "آن بالا این پایین" – "هدی کریم" با قصه "طبل جادویی" برگزیده شدند.

 هیئت داوران پس ازشور به این نتیجه رسیدند چند قصه گو  را به عنون شایسته تقدیرمعرفی کنند که بر این اساس از؛ "محمدمهدی کاکازاده" باقصه "عروسی آقا خروسه وخانم روباهه"  - "فاطمه احسانی" باقصه "آرزوی سهر" –"کبری محمدیان" باقصه ی "ساقه نی درمیان قصه اولی ها" تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =