کد خبر: 233666
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳
بازدید 1037
جشن کتاب در مرکز مریوان برگزار شد

مربی مسئول مرکز مریوان گفت:دیروز اعضای دختر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشن کتاب شرکت کردند که در این جشن از اعضای برتر کتابخوان و اعضای فعال مرکز تقدیر شد و هدایایی هم به رسم یاد بود به آنان اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، شایسته احمدی افزود:بى گمان، کتاب وکتابخوانى از جمله مقوله هاى ارزشمند فرهنگى است که از دیرباز مورد توجه همگان بویژه صاحب نظران تعلیم و تربیت بوده است. وجود کتاب های پربار در قفسه های کتابخانه مراکز کانون امکان دستـرسى کودکـان و نوجوانان را به دنیاى پر راز و رمز آموزنده کتاب آسان تر کرده زمینه ی انس با کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانى را بیش از پیش فراهم مى نماید.
احمدی ادامه داد و گفت:جشن کتاب هر ساله در مرکز مریوان و در راستای توسعه کتابخوانی برگزار می گردد .

وی "جشن کتاب "را فرصت و برنامه مناسبى  براى تقویت پیوند اعضا و خانواده ها با کتاب وکتابخوانى دانست و افزود:  همراهى و مشارکت خانواده ها در برگزارى این جشن ، زیبایى و جذابیت و شکوه زیادى را به آن بخشیده و خاطره اى دلنشین و زیبنده در اذهان و صفحه دل اعضا برجای مى گذارد.

مربی مسئول مرکز خاطر نشان ساخت:فرایند انتخاب اعضای کتابخوان به وسیله نرم افزار کتابداری مرکز و خلاصه کتاب و نقد کتابهای ارائه شده توسط اعضا ، تعیین می گردد و اعضای فعال نیز به وسیله میزان فعالیت و مشارکت آنان در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی و به وسیله مربیان مربوطه به این سه بخش تعیین می گردد.

وی در اداه ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانى و تبیین نقش و جایگاه کتاب در تعلیم و تربیت اعضا و توسعه فرهنگى و اجتماعى کشور را از جمله اهداق برگزاری جشن کتاب عنوان کرد.

احمدی در پایان سرود،دکلمه و دف نوازی را از دیگر برنامه های اجرایی جشن کتاب عنوان کرد که  توسط اعضای مرکز مریوان اجرا شد.