کد خبر: 238334
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
بازدید 1888
انیمیشن " هیچ" در مرکز کامیاران ساخته شد

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کامیاران گفت:انیمیشن " هیچ" توسط مربیان مهری اسدی،سمیه امانی، جبار شافعی زاده و عضو ارشد عابدین اسدی در مرکز کامیاران ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،مهری اسدی افزود:با توجه به فعالیت انیمیشن سازی در مراکز کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان سراسر کشور و خلق آثار ماندگار از اعضا کودک و نوجوان و مربیان مراکز،مرکز کامیاران هم با ساخت چندین انیمیشن کوتاه و بلند از مربیان و اعضا کودک و نوجوان در این فعالیتها حضوری پر رنگ داشته است که می توان به انیمیشن" المپیک "از عضو کودک مجید شیروانی،"گلها "از نیما جواهری و "قطعه گمشده "از مربیان مرکز اشاره کرد که موفق به کسب مقامهای استانی شده اند.

اسدی خاطر نشان ساخت: مرکز کامیاران به همت مربیان و اعضا ارشد انیمیشن "هیچ" را با همفکری و همیاری خود ساخت تا بتواند خود را در این فعالیت خلاق گونه محک بزند.

وی در ادامه عنوان کرد:سناریوی انیمیشن "هیچ"  توسط مربی ادبی مرکز" جبار شافعی زاده "نوشته شد و انیماتور  مربی هنری "سمیه امانی"  و تدوین  و کار رایانه بر عهده عضو ارشد" عابدین اسدی" بود و در نهایت انتخاب موسیقی را مربی فرهنگی" مهری اسدی" انجام داد.

مهری اسدی با اشاره به داستان انیمیشن گفت: داستان این انیمیشن درباره خلقت انسان است و  اشاره به سرگشتگی و  زندگی تکراری در زندگی آدم دارد.

هدف از ساخت این انیمیشن را کار گروهی مربیان و آشنایی اعضا با روند ساخت انیمیشن و جذب و تشویق آنها عنوان کرد.

وی در پایان گفت:این انیمیشن در دو دقیقه و در مرکز کامیاران ساخته شد تا در پرونده پویا نمایی مرکز قرار بگیرد.